In cazul in care o casa de marcat nu mai functioneaza, proprietarul trebuie sa informeze in scris unitatea de service pentru echipamente fiscale cu care are contract. Service-ul este responsabil ca in maxim 72 de ore de la primirea sesizarii sa repare respectiva casa. In cazul sesizarii unitatii de service, proprietarul trebuie sa prezinte obligatoriu cartea de interventie.

Perioada de garantie a unei case de marcat (a echipamentelor fiscale in general)

In cadrul echipamentelor fiscale, perioada de garantie este de 1 an de la data achizitiei, iar in cazul pieselor de schimb, perioada de garantie este de 6 luni de la data achizitiei.

Conditii obligatorii pentru ca o casa de marcat defecta sa beneficieze de service in perioada de garantie

Garantia acopera diferitele cauze interne care pot provoca defectiunea, atat la nivel hardware, cat si software.

Atentie! Este strict interzisa ruperea sigiliului casei de catre personalul neautorizat. In cazul in care astfel de evenimente se intampla, trebuie sesizata Garda Financiara. Doar distribuitorilor avizati pe respectivul model le este permisa repararea casei, implicit desigilarea sa.

Actele necesare in eventualitatea unei reparatii asupra unei case de marcat

In cazul in care aveti o problema cu un echipament fiscal, va trebuie sa va prezentati la service cu certificatul de garantie in original, cartea de interventii si stampila companiei.

Termenul prevazut de lege in care trebuie reparata o casa de marcat

Timpul prevazut legal pentru repararea unei case de marcat este de 72 h din momentul sesizarii defectiunii sale. Informarea asupra defectiunii survenite in cazul casei de marcat trebuie realizata in scris catre firma care se ocupa de service-ul respectivului echipament fiscal.

Atentie! Notificarea prin intermediul e-mailului sau telefonic NU este considerata o forma valida de informare scrisa.